Domo renunță la magazine și se concentrează doar pe operațiuni online

imagesRetailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucatori din piata locala de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va inchide toate magazinele fizice, pentru a ramane cu operatiuni doar online, potrivit surselor din piata, citate de Ziarul Financiar.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice si electrocasnice spun ca nu au fost platiti, motiv pentru care nu mai livreaza marfa com­­paniei care are deja probleme financiare de mai multi ani, scrie ZF in editia de luni.

“Domo si-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta com­panie care opera activitatea Domo avea probleme financia­re si nu isi mai platea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au fa­cut plati pentru o vreme, pentru ca apoi sa apara si aici proble­me. Noi nu mai livram marfa”, spune un furnizor al companiei.

Potrivit ultimelor date, Domo avea in toamna circa 75 de magazine fizice si unul online.

Domo are pe site-ul propriu o oferta cu titlul “Dam Tot!” si vorbeste despre reduceri de pana la 90%, oferta fiind valabila in magazine in perioada 13-30 noiembrie.

In oferta online apar preturi de 1-2 lei pentru produse precum “Protectie spate iGo iPad 2″ sau “Carcasa iPad”. Oferta include insa si alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de par.

Acest articol a fost citit de 1956 de ori!

Source: business-point.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Widgetized Section

Go to Admin » appearance » Widgets » and move a widget into Advertise Widget Zone